Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~hakereczka | użytkownik

imię i nazwisko adrespodkarpacie zarejestrowany22.01.2010 @22:21:18 ostatnio na stronie23.01.2017 @08:43:28



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty132 komentarze1980 posty na forum0

komputer / sprzęt
Canon EOS 500D, EFS 18-55mm

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~TheMironist    22.07.2010 @22:59:59
hehe, to niestety Polska a może i stety Warszawa Wilanów dzięki
_______
To, że na avatarze mam Marlenę NIE oznacza, że jestem kobietą! http://themironist.deviantart.com/
http://themironist-stock.deviantart.com/
~megdesign    17.07.2010 @17:42:45
pozdrawiam krajankę
~on1200    27.06.2010 @10:14:04
dziękuję..miłego dnia życzę...
~Mogwai    23.06.2010 @16:25:27
ja tam się cieszę jak ptak na mnie nasra, czuję się wyróżniony.
_______
Tak, tak, tak, melancholijny człowieku,
Którego wzrok zwrócony jest na zawsze w stronę
Podartych listów miłosnych,
Resztek zeszłotygodniowych wymiocin, zapałek
I wilgotnego tytoniu, co eksplodował z bibułki
~kasiaczarna    21.06.2010 @15:58:05
dziękuję ogromnie!
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~NataliaxD    21.06.2010 @10:42:11
Dziękuję pięknie
_______
'bo zawsze mówię prawdę
nawet kiedy kłamię' .
~gliderka    10.06.2010 @20:00:41
pięknie dziękuje za pozytywny odbiór
_______
"oczy widzą, uszy - słyszą, a serce - i tak wie swoje"
~teleszynskiwojtek    09.06.2010 @00:42:04
Dziękuję bardzo i ja Twoje prace pooglądam
~Morbus    02.06.2010 @16:29:40
tak ja tez skacze choc nie ma mnie na tym zdjeciu... ale jak chcesz pogadac to 431114
_______
SKYDIVE i wiesz ze zyjesz..
~st1    25.05.2010 @18:35:07
jaka fajna fotka profilowa heeh Pozdrowionka
_______
nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło
~macki    25.05.2010 @17:41:14
Tak. Dzięki!!!
~ozimek    23.05.2010 @16:24:43
A dziękuję
_______
Nie, ja spoko, dzięki
~Morbus    08.05.2010 @13:58:51
pewnie ze dam Ci sie przeleciec.... pod warunkiem ze Ty zabierzesz mnie na ta plaze..
_______
SKYDIVE i wiesz ze zyjesz..
~makebelieve    07.05.2010 @22:15:58
Dziękuje za miłe słowo zapraszam do komentowania innych zdjęć Pozdrawiam
~lucyna835    06.05.2010 @16:21:12
dziękuję
~yoshun    05.05.2010 @16:20:22
dziękuję.
_______
that's all over now
so many thoughts (to dream about).
~kasiaczarna    05.05.2010 @12:32:41
dziekuje!
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~dawideq    05.05.2010 @12:20:47
dziekuje i pozdrawiam serdecznie. zapraszam
~alarm    29.04.2010 @16:53:10
no nie mogę się doczekać! mam nadzieję, że będą :-D
~Morbus    28.04.2010 @19:10:00
Zbydniowie wiesz gdzie to ? jak sie bedziesz nudzic to odezwij sie na gg
_______
SKYDIVE i wiesz ze zyjesz..
~ozimek    26.04.2010 @22:14:02
Dzięki
PS. Fajny avatar :D
pzdr
_______
Nie, ja spoko, dzięki
~CzikiTa16    26.04.2010 @20:09:32
bardzo dziękuję zapraszam częściej...
~janiszewski    25.04.2010 @13:14:06
bywa że ja po jednej
_______
nie ma to jak sierpeckie zajaweczki
~jaklon    21.04.2010 @19:56:55
dzięki za odwiedziny!
_______
Zapraszam do siebie...
~Kukurydza    20.04.2010 @15:33:44
mrau. miło.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt